1. stáció: Jézust elítélik és Jézus elfogadja az ítéletet. Jeruzsálem
falainak tövében történik. Pilátus rámutat: "Íme, az ember!"
(Ecce homo!). Évszázadokon keresztül a magyarságnak Attila király
mutat emberi példát. Amikor Atillának Róma falai alatt megjelenik
Jézus Krisztus angyala és tőle jön az üzenet: az angyal fényes
koronát ígér neki, ha megkíméli a várost, mert az apostolok csontjai
a városban nyugszanak. Atilla itt elvállalja azt a küldetést, hogy
megkímélje a várost, bármilyen nehezére is esik Isten ostorának,
hogy ne rombolja le a bűnös Rómát. Ettől kezdve lesz
Róma püspöke római pápa. Ezt is Atillának köszönheti
a kereszténység. Innentől kezdve a magyarság egy vállalt
utat fog bejárni.
falainak tövében történik. Pilátus rámutat: "Íme, az ember!"
(Ecce homo!). Évszázadokon keresztül a magyarságnak Attila király
mutat emberi példát. Amikor Atillának Róma falai alatt megjelenik
Jézus Krisztus angyala és tőle jön az üzenet: az angyal fényes
koronát ígér neki, ha megkíméli a várost, mert az apostolok csontjai
a városban nyugszanak. Atilla itt elvállalja azt a küldetést, hogy
megkímélje a várost, bármilyen nehezére is esik Isten ostorának,
hogy ne rombolja le a bűnös Rómát. Ettől kezdve lesz
Róma püspöke római pápa. Ezt is Atillának köszönheti
a kereszténység. Innentől kezdve a magyarság egy vállalt
utat fog bejárni.
2. stáció: Jézus felveszi a keresztet. A magyarság visszatér a
Kárpát-medencébe. A magyarok második bejövetele
miért történhetett? Mi volt a cél? "Nem! Nem! Soha!" -
a Kárpát-medencét nem lehet magára hagyni! Atilla király
örökségébe jönnek vissza. Minden krónika jogfolytonosságot
hangsúlyoz. A Krónikák nem beszélnek honfoglalásról,
hanem visszajövetelről. A jogfolytonosság az üdvtörténetre is
vonatkozik. Atilla vállalását is folytatni kell!
Kárpát-medencébe. A magyarok második bejövetele
miért történhetett? Mi volt a cél? "Nem! Nem! Soha!" -
a Kárpát-medencét nem lehet magára hagyni! Atilla király
örökségébe jönnek vissza. Minden krónika jogfolytonosságot
hangsúlyoz. A Krónikák nem beszélnek honfoglalásról,
hanem visszajövetelről. A jogfolytonosság az üdvtörténetre is
vonatkozik. Atilla vállalását is folytatni kell!
3. stáció: Jézus először esik el a kereszttel. Bulcsú kivégzése.
Bulcsú nagyon bölcs hadvezér volt, a világ egyik
legjobb hadvezére. Itt döbbenhetett rá a magyarság,
hogy a keresztútjárás kemény dolog lesz. Bulcsút úgy
végezték ki, mint egy lótolvajt és ezért a mai napig
nem kértek bocsánatot. A világ legjobb hadvezéréről
nem lehet elhinni, hogy váratlanul rajtaütöttek, mert akkor
az nem hadvezér. Nyilvánvaló, hogy tőrbe csalták. Még az
is érdekes gondolat lehet, hogy Bulcsúval együtt végezték
ki Lehel vezért is. Viszont amit utoljára lehel ki valaki
az búcsú lehelet. Érdekes összecsengés!
Bulcsú nagyon bölcs hadvezér volt, a világ egyik
legjobb hadvezére. Itt döbbenhetett rá a magyarság,
hogy a keresztútjárás kemény dolog lesz. Bulcsút úgy
végezték ki, mint egy lótolvajt és ezért a mai napig
nem kértek bocsánatot. A világ legjobb hadvezéréről
nem lehet elhinni, hogy váratlanul rajtaütöttek, mert akkor
az nem hadvezér. Nyilvánvaló, hogy tőrbe csalták. Még az
is érdekes gondolat lehet, hogy Bulcsúval együtt végezték
ki Lehel vezért is. Viszont amit utoljára lehel ki valaki
az búcsú lehelet. Érdekes összecsengés!
4. stáció: Jézus találkozik legszentebb édesanyjával.
Ez az azonosítás nagyon egyszerű. A magyar történelemben,
aki azonosította az ősök Boldogasszonyát Szűz Máriával az maga
Szent István volt. Itt kell vigyázni, mert a "Habsburg kurzus" szerint
Szent István kiirtotta az ősvallást, erőszakkal terjesztette a
kereszténységet. Ezt sajnos sokan hirdetik ma is nemzeti lobogó
alatt a Himnuszt énekelve.... (lásd. István a király rock opera). Ezzel,
ha a "Habsburg kurzusnak" hiszünk, akkor szépen leválasztjuk és
eltávolítjuk történelmünkről a Szent István és Atilla közötti
kb. 500 évet. A világtörténelemben nem volt másik olyan nép vagy
nemzet rajtunk kívül, amely saját ősvallásának Istenasszonyát
Szűz Máriával azonosította volna és azt a világ elfogadta volna.
Ezt az azonosítást elfogadta az egész világ! Tudjuk ez mit jelent?
Ha nekünk Szűz Mária az édesanyánk, akkor nekünk Jézus Krisztus
a testvérünk! Az azonosítás azért is rendkívül nagyszerű húzás volt,
mert ettől kezdve keresztény ország
jogszerűen nem támadhatta meg hazánkat,
hiszen Magyarország Mária országa.
Ez az azonosítás nagyon egyszerű. A magyar történelemben,
aki azonosította az ősök Boldogasszonyát Szűz Máriával az maga
Szent István volt. Itt kell vigyázni, mert a "Habsburg kurzus" szerint
Szent István kiirtotta az ősvallást, erőszakkal terjesztette a
kereszténységet. Ezt sajnos sokan hirdetik ma is nemzeti lobogó
alatt a Himnuszt énekelve.... (lásd. István a király rock opera). Ezzel,
ha a "Habsburg kurzusnak" hiszünk, akkor szépen leválasztjuk és
eltávolítjuk történelmünkről a Szent István és Atilla közötti
kb. 500 évet. A világtörténelemben nem volt másik olyan nép vagy
nemzet rajtunk kívül, amely saját ősvallásának Istenasszonyát
Szűz Máriával azonosította volna és azt a világ elfogadta volna.
Ezt az azonosítást elfogadta az egész világ! Tudjuk ez mit jelent?
Ha nekünk Szűz Mária az édesanyánk, akkor nekünk Jézus Krisztus
a testvérünk! Az azonosítás azért is rendkívül nagyszerű húzás volt,
mert ettől kezdve keresztény ország
jogszerűen nem támadhatta meg hazánkat,
hiszen Magyarország Mária országa.
5. stáció: Jézusnak segít a keresztvitelben Simon.
Itt Simont azonosítani lehet Szent Lászlóval.
Szent László a kereszténység legnagyobb védelmezője
saját korában.
Az úgynevezett magyar oltáron két szent királyunk
(Szent István és Szent László) között jelenik meg Szűz Mária.
(pl. csíksomlyói oltár) Más nemzetről sohasem neveztek el oltárt.
Német oltár, olasz oltár vagy francia oltár nincsen.
Szent László napja a nyári napfordulónál van
- Szent István napja a téli napfordulónál.
Kozmikus értelemben a fény és a sötétség határait
a két magyar király jelöli ki. Tudni illik, hogy a korabeli
ábrázolások Szent Lászlót mindig Jézus arccal ábrázolják.
Itt Simont azonosítani lehet Szent Lászlóval.
Szent László a kereszténység legnagyobb védelmezője
saját korában.
Az úgynevezett magyar oltáron két szent királyunk
(Szent István és Szent László) között jelenik meg Szűz Mária.
(pl. csíksomlyói oltár) Más nemzetről sohasem neveztek el oltárt.
Német oltár, olasz oltár vagy francia oltár nincsen.
Szent László napja a nyári napfordulónál van
- Szent István napja a téli napfordulónál.
Kozmikus értelemben a fény és a sötétség határait
a két magyar király jelöli ki. Tudni illik, hogy a korabeli
ábrázolások Szent Lászlót mindig Jézus arccal ábrázolják.
6. stáció: Veronika kendőjével letörli Jézus homlokát.
A hófehér kendőn megjelenik egy nem emberi kéz által festett ikon,
Jézus hiteles és igazi képe. Árpádházi Szent Erzsébet vagy
Árpádházi Szent Margit emberiség felé nyújtott segítsége híven
tükrözi Veronika tettét. Amikor valaki felmutat egy példát,
megmutatja az emberiségnek a magyarok mivoltát.
A hófehér kendőn megjelenik egy nem emberi kéz által festett ikon,
Jézus hiteles és igazi képe. Árpádházi Szent Erzsébet vagy
Árpádházi Szent Margit emberiség felé nyújtott segítsége híven
tükrözi Veronika tettét. Amikor valaki felmutat egy példát,
megmutatja az emberiségnek a magyarok mivoltát.
7. stáció: Jézus másodjára esik el a kereszttel.
Ez a legnagyobb, legfájdalmasabb esés a kereszttel.
Kihal az Árpádház férfi ága.
Ez a legnagyobb, legfájdalmasabb esés a kereszttel.
Kihal az Árpádház férfi ága.
8. stáció: Jézus megvigasztalja a jeruzsálemi asszonyokat.
A szenvedő Jézus vigasztalja meg az őt sirató jeruzsálemi
asszonyokat. Mátyás király az igazságos, az igazság szavával
vigasztalja a nemzetet. Akkora erőtöbbletet ad, hogy ettől
tudunk tovább menni történelem viharaiban.
A szenvedő Jézus vigasztalja meg az őt sirató jeruzsálemi
asszonyokat. Mátyás király az igazságos, az igazság szavával
vigasztalja a nemzetet. Akkora erőtöbbletet ad, hogy ettől
tudunk tovább menni történelem viharaiban.
9. stáció: Jézus harmadszor esik el a kereszttel.
1521. augusztus 29. Nádorfehérvár eleste, 1526. augusztus 29.
Mohács, a király és a nemesség eleste, 1541. augusztus 29.
Buda eleste. (A három dátum összevonható - amúgy is különös
módon összecseng, mert egy naptári napra esik!) A mohácsi
csata azért meglepetésekben bővelkedik:
Pl. a magyar vitézek eleje, már a szultán sátrának közvetlen
közelében volt, amikor véget ért a csata. Így szokták beállítani:
2 óra alatt eldőlt. Na de, milyen két óra alatt? A törökök
150 éven keresztül egyfolytában emlegetik.
A törökök úgy írták le, hogy akkora csata volt, hogy a bolygók
megálltak a pályájukon és a magyar király hős volt!
- De ez volt a sorsa! A csata előtt a kalocsai érsek misézik.
Amikor, az ostyatartóból kiveszi az ostyát az vérzik.
Nagyon jól tudták, hogy hova mennek és mi lesz a sorsuk.
Az évek során átlagosan a török mindig tízszeres
túlerőben van és fél a magyartól. Tehát ilyen túlerővel
szembeszállni nem volt szokatlan.
1521. augusztus 29. Nádorfehérvár eleste, 1526. augusztus 29.
Mohács, a király és a nemesség eleste, 1541. augusztus 29.
Buda eleste. (A három dátum összevonható - amúgy is különös
módon összecseng, mert egy naptári napra esik!) A mohácsi
csata azért meglepetésekben bővelkedik:
Pl. a magyar vitézek eleje, már a szultán sátrának közvetlen
közelében volt, amikor véget ért a csata. Így szokták beállítani:
2 óra alatt eldőlt. Na de, milyen két óra alatt? A törökök
150 éven keresztül egyfolytában emlegetik.
A törökök úgy írták le, hogy akkora csata volt, hogy a bolygók
megálltak a pályájukon és a magyar király hős volt!
- De ez volt a sorsa! A csata előtt a kalocsai érsek misézik.
Amikor, az ostyatartóból kiveszi az ostyát az vérzik.
Nagyon jól tudták, hogy hova mennek és mi lesz a sorsuk.
Az évek során átlagosan a török mindig tízszeres
túlerőben van és fél a magyartól. Tehát ilyen túlerővel
szembeszállni nem volt szokatlan.
10. stáció: Jézust megfosztják ruháitól.
A nemzetet megfosztják váraitól, ékességeitől,
történelmétől, múltjától. Lemeztelenítik és megbecstelenítik.
1701-ben Lipót császár elrendeli
a régi nagyhírű váraink felrobbantását.
A nemzetet megfosztják váraitól, ékességeitől,
történelmétől, múltjától. Lemeztelenítik és megbecstelenítik.
1701-ben Lipót császár elrendeli
a régi nagyhírű váraink felrobbantását.
11. stáció: Jézust keresztre feszítik. Ez egyértelmű,
hogy 1920. június 4. Trianon. Ezt mindenki így emlegeti.
Elhangzik a keresztfánál: atyám bocsáss meg nekik,
mert nem tudják, hogy mit tesznek.
Valóban nem tudták - ma sem tudják!
hogy 1920. június 4. Trianon. Ezt mindenki így emlegeti.
Elhangzik a keresztfánál: atyám bocsáss meg nekik,
mert nem tudják, hogy mit tesznek.
Valóban nem tudták - ma sem tudják!
12. stáció: Jézus meghal a kereszten. 1956! Ezt a nemzethalált
- bár élőként - a nemzet átéli. Ezért akarunk feltámadni.
1956-ban gyerekek haltak meg! Gyerekek voltak a hősök.
A gyerekek a jövőt jelentik. Ez az igazi tragédia és a nemzethalál,
amit a nemzet élve él meg. 1446 - 1956 - 2006
sokszorosan kapcsolódnak egymáshoz.
- bár élőként - a nemzet átéli. Ezért akarunk feltámadni.
1956-ban gyerekek haltak meg! Gyerekek voltak a hősök.
A gyerekek a jövőt jelentik. Ez az igazi tragédia és a nemzethalál,
amit a nemzet élve él meg. 1446 - 1956 - 2006
sokszorosan kapcsolódnak egymáshoz.
13. stáció: Jézust leveszik a keresztről édesanyja ölébe helyezik.
Ezt csak egy eseményhez lehet kötni történelmünkben.
A Magyar Szent Korona hazatér 1978 -ban, majd 2000-ben
a múzeumból áthelyezik a Parlamentbe. Tudjuk, hogy a múzeumban
csak a "halott" dolgokat tárolják az élő és működő dolgok helye
nem ott van. Így a Szent Koronánk nem kerülhetett méltóbb helyre,
-->
Ezt csak egy eseményhez lehet kötni történelmünkben.
A Magyar Szent Korona hazatér 1978 -ban, majd 2000-ben
a múzeumból áthelyezik a Parlamentbe. Tudjuk, hogy a múzeumban
csak a "halott" dolgokat tárolják az élő és működő dolgok helye
nem ott van. Így a Szent Koronánk nem kerülhetett méltóbb helyre,
A bejegyzés trackback címe:
https://margitzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr286052729
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.